Alegeri pentru Consiliul Elevilor


Luni, 26.10.2015, de la ora 12.30, elevii claselor gimnaziale sunt invitaţi la urne, pentru a-şi alege noii lideri. Școala noastră are patru candidați pentru cele trei funcții de președinte, vicepreședinte și secretar.

Dumitru Daria

10325236_482880185192060_6770029996767284515_n

“Gândeşte, alege, votează”

Mă numesc Dumitru Alexandra Daria, sunt elevă în clasa a VII-a A şi candidez pentru Preşedintele Consiliului Elevilor Şcolii Gimnaziale “I. A. Bassarabescu”.
Platforma campaniei mele electorale este una simplă şi eficientă:
-Voi asculta şi voi încerca să-mi ajut colegii în toate problemele lor;
-Colaborarea cu alţi Preşedinţi ai Consiliului Elevilor din cadrul altor şcoli pentru schimb de idei şi organizarea unor activităţi împreună;
-Propunearea către firma Adeplast de a amenaja un grilaj pentru biciclete, pentru cei care doresc să vină la şcoală cu bicicleta;
-Folosirea telefoanelor mobile doar în pauză;
-Organizarea în şcoală a unor concursuri sportive, de inteligentă şi recunoaşterea premianţilor la un panou de onoare;
-Propun şi voi asculta toate ideile despre desemnarea unei mascote a şcolii.

Bicu Radu Florian

10524602_937216576336699_6976561097377592411_n

Stimati colegi,
      Mă numesc Bicu Radu din clasa a VII-a B  și candidez pentru funcția de Preşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor Școlii  Gimnaziale “I.A.Bassarabescu “.
      Pentru mine postul de preşedinte al elevilor reprezintă o mare responsabilitate, dar, în acelaşi timp, şi o mare onoare. Consider că sunt caracterizat de o serie de calităti şi valori care fac din mine un candidat ideal pentru funcţia de Preşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor, doresc să mă afirm şi să mă implic în activităţile oferite de acest post. Abilitatea de a lucra în echipă, capacitatea de relaţionare, răbdarea şi dinamismul mă fac să fiu persoana potrivită pentru această funcţie.
       Sportul pe care îl practic – handbal– m-a ajutat să-mi formez o personalitate puternică, totodata m-a ajutat să-mi ordonez viaţa şi să fiu un bun lider, dar mi-a dezvoltat şi creativitatea, lucru care mă poate ajuta în propunerea şi organizarea diferitelor activitati educative: proiecte sportive, artistice, literare.
     Îmi doresc ca împreună să contribuim la schimbarea în bine a societatii din care facem parte, să formăm o echipă care să îi asculte şi să se ocupe de toate problemele elevilor. Daca voi fi ales preşedinte, nu vă aşteptaţi sa fac minuni. Presedintele nu este un lider, nu este singur! Este un reprezentant! Eu as vrea să fiu reprezentantul vostru.Odată ajuns preşedinte vreau să ştiţi că în mine puteti găsi un prieten şi un sprijin pentru problemele voastre!
      Nu uitaţi că alegerea o puteţi face doar voi! Sper să fie o alegere pe placul tuturor! Vă mulţumesc!

Nica Naomi

IMG-20151022-WA0001

În acest an şcolar aş dori să iniţiem aceste activităţi:
-petreceri la ocazii desebite
-crearea unui club de teatru/lectură
-amenajarea unui loc public cum ar fi curtea şcolii
-organizarea de noi competiţii sportive
-iniţierea de concursuri cu scop educativ şi caritabil
-crearea unui panou de onoare la intrarea în şcoală a elevilor cu performanţe şcolare (cu rezultate deosebite la : olimpiade,învăţătură,competiţii sportive)
-adunarea deşeurilor din parcuri pentru întreţinerea spaţiului verde de Ziua Mondială a Protecției Mediului la data de 5 iunie.

Grigore Ana Luisaimage1

Candidatura Grigore Ana